Suc natural de mere SAFT. Mere de consum

SC “Mărul Argintiu” a lansat pe piaţă sucul de mere SAFT, 100% natural, produs la Fălticeni.

  • puteti gasi produsul in hipermarket Auchan si SC Niro SRL ( branzeturi ), piata Mare Suceava;
  • puteţi găsi produsul în magazinele partenere “Produs în Bucovina” din municipiul Fălticeni;
  • gustaţi şi vă veţi convinge de calitatea naturală obţinută prin procesarea merelor de Fălticeni!

De asemeni societatea comercializeaza mere de consum din depozitele propri.

Date de contact

Fălticeni, str. Spicului, nr. 6A, cod.725200

Mobil: 0740 / 184.247

Mobil: 0743 / 078.267

E-mail: pavel_onea69@yahoo.com

Administrator Pavel Onea

Conform ziarului Monitorul de Suceava

„Singurul pomicultor din Fălticeni care produce suc de mere a „spart” bariera de pe piaţa hipermarketurilor

Trei fraţi care lucrează în jur de 50 de hectare de livadă de măr în zona Bazinului pomicol Fălticeni s-au hotărât să investească masiv în acest an într-o mică fabrică în care să producă suc natural din producţia proprie, la şase luni de zile de la demararea afacerii aceştia bucurându-se deja de un succes evident pe piaţă şi reuşind să încheie contracte şi cu două importante hipermarketuri.

Pavel, Petru şi Ciprian Onea fac pomicultură de 14 ani şi par să fi găsit în sfârşit reţeta unei afaceri de succes.

Pavel Onea ne-a declarat că a investit mai întâi în depozite moderne pentru păstrarea mărului, iar apoi, în timp, a realizat că producerea unui suc natural de mere ar fi o afacere bună.

 

Produc suc de mere, în loc să vândă merele pe 2 lei

Suc Saft

„Ne-am tot gândit în ultimii ani cum să scoatem şi noi puţin capul pe piaţă, merele le vindeam în regim industrial la un preţ mic şi nu eram deloc mulţumiţi. După doi-trei ani de ezitări, am decis să achiziţionăm o instalaţie modernă de fabricare a sucului de mere, o instalaţie pe care am cumpărat-o din Germania cu peste 100.000 de euro”, a explicat Pavel Onea, precizând că investiţia a fost făcută fără accesarea vreunui proiect european de finanţare.

Succesul, deja cunoscut în rândul pomicultorilor, i-a surprins şi pe investitori.

„Reacţiile foarte pozitive chiar ne-au surprins puţin, oamenii s-au bucurat că le oferim un produs natural şi local, din Bazinul pomicol Fălticeni”, a mărturisit Pavel Onea.

Cei trei fraţi au scos pe piaţa produsul SAFT, pe care îl vând la cutii de trei şi cinci litri. În opinia producătorului, sucul se distinge prin calitate, materia primă folosită fiind exclusiv proprie, şi prin preţul competitiv.

 

Designul, la fel de important ca şi calitatea sucului

Ajungem şi la întrebarea cum au reuşit să intre pe piaţa hipermarketurilor, în general micii producători plângându-se că nu pot pătrunde la acest nivel.

„Nu a fost foarte greu, am trimis produsul nostru la Bucureşti, la reprezentanţii marilor magazine. Au apreciat gustul, preţul bun, dar şi designul cutiilor de suc. Şi acesta este un aspect foarte important”, ne-a declarat Pavel Onea.

La o lună de zile după intrarea în contact cu reprezentanţii marilor magazine, sucul produs de fraţii Onea se găseşte în magazinele Real şi Auchan, deocamdată doar în Suceava şi Iaşi. Dacă vânzările vor fi bune, există şanse ca sucul de mere produs la Fălticeni să ajungă în întreaga reţea a magazinelor.

Sucul SAFT este vândut şi prin magazine şi aprozare din Suceava, Fălticeni, Rădăuţi şi Botoşani şi la târguri de profil. De asemenea, se încearcă şi pătrunderea pe piaţa externă, în Italia şi Anglia.

De la depozit, sucul de mere la trei litri pleacă la un preţ de 15 lei.

Pomicultorii din zona Fălticeni sunt slab organizaţi

În evidenţele Direcţiei Agricole Suceava se află cinci producători de sucuri de mere, fraţii Onea fiind singurii care sunt şi producători de mere.

Directorul Direcţiei Agricole Suceava, Vasile Schipor, a apreciat succesul afacerii familiei Onea, însă a arătat că pomicultorii din zona Fălticeni mai au încă multe probleme de rezolvat pentru a fi mai puternici şi mai competitivi pe piaţă.

„Ei sunt organizaţi într-o asociaţie care nu funcţionează încă aşa cum ar trebui şi sunt un pic individualişti. Au nevoie de puţină iniţiativă comună, alt succes ai când închei un contract ca asociaţie, la fel şi în cazul accesării proiectelor europene. Atunci când închei un contract cu un lanţ de magazine mari ai nevoie de o anumită capacitate de livrare, de depozite mari, să prezinţi garanţii”, a explicat directorul Schipor.

Citeşte mai mult pe Monitorul de Suceava: